Op deze pagina kan je meer informatie vinden over specifieke klachten en aandoeningen. De pagina is nog in ontwikkeling; als je klacht er niet bij staat, neem dan even contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen.

Klik de plaats aan in de afbeelding waar jouw klacht of aandoening zich bevindt:

Op deze plek zullen links verschijnen naar pagina's waarop je meer informatie kunt vinden over je klacht of aandoening.

Hoofd Wervelkolom Nek / schouders/ bovenarm Chronische zorg Enkel / Voet Knie / onderbeen Heup / bovenbeen Hand / pols Elleboog / onderarm Bekken

Hoofd

- BPPD (positieduizeligheid)

- Hoofdpijn*

- Overspannenheid en burn-out klachten

We werken nog aan de pagina's waar een *(sterretje) achter staat. Onze excuses! We zullen deze z.s.m. online plaatsen!

Wervelkolom

- Nekpijn

- Thoracale pijnklachten (tussen de schouderbladen)

- Lage rugpijn*

- Whiplash

- lage rug- of nekhernia (lumbaal of cervicaal radiculair syndroom)

Nek / schouders/ bovenarm

- Frozen shoulder

- Revalidatie na schouderoperatie*

- Scapula dyskinesie (verstoord bewegingspatroon van de schouder)*

Hand / pols

We werken nog aan deze pagina's. Onze excuses! We zullen deze z.s.m. online plaatsen!

Elleboog / onderarm